Bakis hej


Date: 2010-03-06 / Time: 16:00:16
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Gud va trötta vi är. Man vill inte röra sig ur fläcken. Jag och Jessica har varit in till t-centralen och hämtat Sandra, så nu har hon också anlänt till bakisstugan. Vi ska vila någon timme till, sen är det dags för fixning igen. Har fortfarande inte bestämt outfit till kvällens Las Vegasparty. Det ska bli jätte roligt.

Vi träffade Maria Montzami igår på V. Så jag och Jessica passade på att ta ett kort med henne. Hon var precis som i Hollywoodfruar, hon tog sig i håret HELA tiden. Haha Jätte gullig var hon! Och hennes man Cameron var också med.

Kvällen vimmel inne på V


Och inne på Hells Kitchen.


Bilderna från min kamera lägger jag in när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]