Woop torsdag


Date: 2010-04-01 / Time: 17:57:29
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej allihopa! Idag är det 1 April och jag har faktiskt lyckats blivit lurad, Sandra lyckades. Typiskt. Sen har jag lurat både mamma och pappa :) Hihi. Jag sa att AnnaKarin hade ångrat sig och inte alls ville att jag skulle börja där.. Haha. Klump i halsen blev det på båda!

Idag har ju jag jobbat min första dag på nya salongen. Det känns jätte bra och det har varit jätte roligt. Nu jobbar jag på Salongen Karlavägen 21. Och ni kan bara inte gissa på vilken adress den ligger?!?! :) Hihi
 
Nu är det bara att ladda om. För ikväll blir det fest hos mig. Nästan alla tjejerna är samlande och vi är as taggade. Ska blir skita kul alltså. 10 över 6 ska jag hämta min Jenny på stationen. Sen åker vi till Haga och äter och träffas familjen Silén. Så vi kör väl igår här runt halv 9 :) Woop woop!

Har jätte mycket över energi.. Skulle velat gått och tränat men det hinner jag inte idag. Tyvärr..

Glömde nämna.. MANDY kommer såklart idag också! Jeeej



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa nu kör vi :)

2010-04-01 @ 20:08:09
URL: http://jessicacarincarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]