Måndag och ledig


Date: 2009-11-16 / Time: 11:57:03
Kategori: Outfits / 0 Kommentarer

Underbart! Jag vaknade för en halvtimme sedan typ. Jag håller på och laddar ner DH nu och ska göra en bamse frukost och bara sitta och njuta. Ingen morgon stress, inga planer.. Bara va :) Skönt va?

Igår kom mamma och mormor hit och skulle hjälpa mig och Matte att städa lägenheten. Nu pratar vi STORSTÄDNING (Enorm storstädning). Vi började städa vid 14 tiden.. Klockan 21 var vi klara. Helt sjukt. Har aldrig städat så mycket i hela mitt liv. Men nu har vi tagit den minsta lilla vrån du kan tänka dig. Rensat alla skåp och torkat av allt, allt som existerar vi våran lgh. Tack så mycket för att ni hjälpte oss. Love you

Här kommer två vimmelbilder från i lördags.

Jag, Lovan och Sandra


Jag och Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]