Godmorgon allihopa


Date: 2009-08-12 / Time: 09:59:53
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer

Själv har man hunnit med massor redan. Är assistent idag och då brukar man inte göra så mycket mer än att hjälpa till att blanda färg, fixa kaffe m.m. Men idag kom det massor med varor som skulle packas upp och fyllas på. Vi ska ju vara mist tre assistenter men idag är det bara jag! Madde är sjuk och Camilla är hos läkarn. När jag började registera varorna i datorn kändes det oändligt. Sen skulle dom ställas på plats och det är 300 olika produkter m.m. Men nu är jag faktiskt klar. Tog två timmar. :) Så skönt. Så nu är det lite kafferast för mig. Det är jag som svarar i telefon och så idag också. Det är roligt faktiskt. "Välkommen till frisörcentrum".
Vi har mycket bokningar nu framöver :)

Back to work ..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är hos läkarn varje onsdag Denice så du behöver ju inte skriva "". Du hade ju kunnar fråga vad jag gör där istället för att misstro mig, skulle aldrig vara borta från skolan utan anledning!

2009-08-12 @ 17:37:33
Postat av: Camilla

Men du kanske inte har hört när jag sagt varför jag är där?

2009-08-12 @ 17:39:04
Postat av: Denice

näe det har jag inte, men jag tror dig!

2009-08-12 @ 18:24:29
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Camilla

Va bra:) ses i morgon

2009-08-12 @ 21:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]