Halloween


Date: 2013-11-01 / Time: 09:30:52
Kategori: / 0 Kommentarer

Imorgon är det Halloween party och jag är så jäkla taggad. Jag missade ju Halloween förra året för att vi var i Miami. Jag ska fortfarande vara Poison Ivy som jag tänkte vara förra året, så det var bara att lägga kostymen på hyllan och imorgon plockar jag fram den igen. Ett år senare!
 
Det ska bli så jäääkla roligt! Jag ääälskar Halloween som ni alla vet. Maskerad är det bästa som finns! Vi startar morgondagen hemma hos grannarna för att fixa oss (vilket kan ta ett tag) och sen klockan 18 är det förfest hemma hos Amanda och Kalle. Och klockan 21 ska vi vara på Heartbreak för middag och drinkar ;)
 
Som ni hör, jag är övertaggad. Haha
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]