I feel great!


Date: 2013-05-29 / Time: 22:47:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Fasiken va vi har shoppat effektivt idag!

Eftersom Matte så smart glömde sina hemnycklar i bilen som vi hade lånat fick vi när vi väl kommit ut till Valbo vända tillbaka. Jaa, det är ju tur att Nina gillar att åk bil! Haha

Så när vi äntligen kunde börja vår shoppingrunda hade vi bara drygt en timme på oss. Så vi speedade igenom affärerna och det fanns inte så mycket tid att fundera på varje plagg. Så jag shoppade de mesta som kom i min väg. Så nu står det massa härliga påsar i hallen!

Jag är lycklig! :) Haha! Ni vet ju hur det känns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]