Bilder från veckan


Date: 2013-05-23 / Time: 22:14:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag har burit långklänning och varit på 50-årsfest. 

 

 

Staket har tagit form. 

 

 

Efter 50-årsfesten slöt jag upp med tjejerna och kvällen slutade med utgång.

 

 

Mamma har skrivit ut mina efterlängtade texter så vi slipper all helvetes reklam och hädanefter vet även brevbäraren vad vi heter. 

 

 

Och sist men även värst, jag fastnade med långklänningen i kedjan på vägen hem efter utekvällen i lördags och fick gå halva vägen hem. Och eftersom jag satt fast och inte kunde  in och hämta något för att få loss klänningen från cykeln fick jag klä av mig (!) och i endast trosor stod jag nu där! Jippi, tänkte jag. Hoppas grannarna sover. Men allt gick bra. Jag gick in och slängde på mig de första jag hittade sen gick jag ut och la ner cykeln på marken och började mecka. Klänningen är fri, hel och nytvättad idag. Pjuh! 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]