Work


Date: 2013-03-04 / Time: 11:28:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Måndag! Jaa, idag har jag lite måndagsångest faktiskt! Är fortfarande lite trött efter helgen och nu vill jag bara få ny energi och bli pigg så jag kan göra bra ifrån mig på kvällens gympass. Jag har sån träningsvärk i mina lår idag så jag har problem med att gå alltså! Att sätta sig på toaletten är helt plötsligt ett problem. Haha! Jag och Nina körde en ny benövning i lördags och den gjorde sitt kan jag säga! Damn!

Så här ser jag ut idag. Nu: Mellanmål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]