Mar. 10, 2013


Date: 2013-03-10 / Time: 10:06:57
Kategori: / 0 Kommentarer

Vaknade för en stund sedan och vi ligger fortfarande kvar i sängen. Det är så skönt att ligga och dra sig. Men vi ska väl kliva upp snart och äta frulle. Sen om nån timme ska vi åka och bada med Tomas och lilla Love.

Igår hade vi en jätte mysig kväll. Vi kollade på mello och gjorde mat. Oxfilé med potatisklyftor och rotfrukter i ugn. Så jävla gott alltså! Köttet blev helt perfekt och alla var så nöjda. Sen blev det efterrätt och lite snacks efter de, så ni kan ju bara tänka er hur mätt man blev. Haha

Vi planerade lite kommande resor också! Hela familjen ska ju följa med oss till Spanien i sommar. Men först, ska vi följa med dom upp till Tomas hemtrakter i Jokkmokk under påsk. Det ska bli så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]