Måndag, igen


Date: 2013-03-18 / Time: 09:11:57
Kategori: / 0 Kommentarer

Tror inte jag kan nämna en måndag då jag varit pigg. Visste knappt vart jag var när klockan ringde imorse. Men nu sitter jag iallafall på jobbet med en kopp kaffe. Fick skjuts av pappa hit. Så himla tajmat, så slapp jag gå!

Fredagens partykväll har skit rolig! God mat på Texas och en kul krogrunda efter det. Hela lördagen och söndagen har vi hjälpt Sandra och Tunnan att flytta. Och nu börjar det bli riktigt hemtrevligt där :) Vi avslutade helgen med en film och lite smått och gott igår kväll i deras nya vardagsrum.

Vi bjöd grannarna på en bamsefrulle med färskt bröd från Lido igår morse också! Från deras baksida, över snöhögarna, i onepiece knallade de över så smidigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]