Lovely day


Date: 2013-03-02 / Time: 15:56:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Hittills har det varit bästa lördagen på länge. Ansiktsbehandlingen var super härlig och bra! Och jag har köpt produkter för ett år framöver nu. Rengöring, ansiktsmask, ögonkräm, ansiktskräm och ansiktsskrubb. Känner mig som en ny människa! Och min hy ska bli så fin och len nu framöver :)

Sen har vi gymmat. Bröst och axlar idag. Roligt pass! Vi tog lite bilder också, så jag kan dela med mig av hur det kan se ut när vi tränar ;) Idag har vi skrattat alldeles för mycket. Men för det mesta är vi tokseriösa. Inte sant Nina?! :D

Just nu väntar jag på Lovan. Hon kommer hit, så vi kan fixa oss tillsammans inför kvällen. Ska bli riktigt roligt! Invigning av Bankhuset med massa härliga tjejer. Kan de bli en roligare lördag ikväll? Tveksamt va!

Jag har dock inte bestämt vad jag ska ha än! En klassiker. Men nått snyggt kommer jag väl hitta i min fina walk-in :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]