Old pics


Date: 2013-01-14 / Time: 11:29:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Titta vad jag hitta. En bild från Spanien när vi var där senast. Sommaren 08. Shit! Det är nästan 5 år sedan! :O Tiden går så fort. Fan vi kul vi hade det!
 
 
 
Och nu när jag blev så här nostalgisk kan jag väl lika gärna bjussa på några fler gamla bilder.
 
Här var vi 15 år. 3 månader innan jag blev tillsammans med Matte.
 
På fest, 16 år gamla.
 
Precis fyllda 18.
 
Sen fick jag för mig att bli blond i två månader. Ni förstår säkert varför jag färgade tillbaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]