I need a paradise soon.


Date: 2013-01-14 / Time: 09:32:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag sitter och kollar på resor nu. Det är dags att boka flyg till Spanien känner jag. Vi ska åka dit två veckor i sommar. Och det känns inte som att man ska åka förns vi har bokat. Så vi lär göra det.

 

Vi har ett sommarhus där för er som inte visste det. Jag har skrivit om det förut men det var så länge sen vi var ner dit nu. Säkert 4 år sedan. Kände att jag ville resa till fler ställen på denna jord efter att ha varit där 5 veckor varje sommar i 9 års tid. Inget att klaga på men jag ville också åka till Turkiet och Thailand som alla pratade så gott om då. Men nu saknar jag huset så in i baljan, så två veckor i sommar blir perfekt. Området ligger på stranden så det kommer bli mycket sol och bad. Precis som vi vill ha det! :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]