Godmorgon


Date: 2013-01-06 / Time: 11:26:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Vilken perfekt morgon!

Vaknar utan alarm, morgonprat med Sanna som är i Sydney, ätit riktigt god frulle samtidigt som Harry Potter går på 3an. Jag älskar Harry Potter. Har säkert sett alla filmerna nu under jul och nyår :)

Nu ska jag iallafall ut på en promenad innan jag ska hjälpa till med rusten hos våra bästa grannar :D Matte är och fiskar som vanligt, tänk att han gått upp frivilligt klockan 06.30 för de, en söndag. Det är ofattbart för mig idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]