Dear God


Date: 2013-01-16 / Time: 22:57:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag och Matte har suttit en lång stund vid paddan och kollat på hus. Alltså drömhus.
Fan! Varför är man inte typ rikast i världen. Mitt liv skulle faktiskt bli så innihelvette mycket roligare. Folk säger ju att man inte blir lycklig av så mycket pengar. Men om det finns en Gud, så lovar jag dig, att jag kommer bli sååå lycklig och jag skulle uppskatta varenda krona! Jag vill verkligen kunna få mitt drömhus. En liten bit av det åtminstone. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]