Buenos dias.


Date: 2013-01-29 / Time: 08:36:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Har precis ätit frulle och ligger nu i soffan och kollar på nyheterna. Älskar när man kommer upp i tid och får sitta här en stund innan man måste pallra sig till jobbet. Morgonstund har guld i munn, eller hur!
 
Jag har så otroligt mycket på salongen just nu. Hela förra veckan var proppfull, och den här veckan lika så. Det finns inte en endaste tid över. Men det är såklart jätte roligt :D Men på torsdag får jag ett litet break (på min födelsedag) då ska jag till Stockholm på Vaxkurs, för ögonbryn och ansikte. Det ska bli så otroligt soännande! Jag längtar verkligen, det ska bli så kul! Jag älskar att fixa mina kunders bryn och just vaxning har jag velat lära mig länge :)
 
Jag just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]