Birthday paaarty


Date: 2013-01-24 / Time: 20:55:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag är så taggad inför min födelsedagsfest på lördag. Jag fyller inte år förens om en vecka, men jag tyckte det var mycket bättre att ha festen till helgen då alla får lön imorgon. Hoppas att det kommer va en del människor ute också! Blir mycket roligare då :)
 
Jag kan inte fira min födelsedag på ett bättre sätt än tillsammans med mina fantastiska tjejer, minus Sanna och Jenny förstås :'( Buhu.
Men annars så hoppas jag att så många som möjligt kan komma. Just nu sitter och jag och förbereder lite praktiska grejer. Vi har inte många sittplatser egentligen i det här radhuset. Helst skulle jag vilja ha ett sjuhelsike långt bord med 25 stolar men icke. Det skulle aldrig få plats här. Vi får göra det bästa av vad som finns. Det är mysigt med några sittkuddar på golvet också. Och mina tjejer är faktiskt mest intresserade av vinet, så ingen nöd på dom ;) Haha
 
Jag har inte alls bestämt outfit än heller. Jag brukar oftast ha sånt här klart för mig, veckor innan det som är planerat går av stapeln. Men inte när det är min egen födelsedagsfest inte. Då kör vi på nån sista-minuten outfit! Bra där Denice!
 
Här kommer några bilder från min födelsedag förra året. FA-AN va kul vi hade då!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]