Freaky friday


Date: 2013-02-15 / Time: 08:55:01
Kategori: / 0 Kommentarer

Redan fredag? Den här veckan har sprungit iväg. Men jag vill alltid ha helg, så jag klagar inte. Imorgon ska vi åka och bada(!) också. Har inte badat inomhus på flera år tror jag. Men det ska bli jätte kul! Mer om det sen.

Nu ska jag börja röra mig till jobbet. Matte är fortfarande dålig och är hemma idag igen, vilket betyder.. Duuduudududuu... att jag får låna bilen :) Förstår ni vad lyxigt! Åka bil till och från jobbet! Såklart jätte tråkigt att han är hemma, men man lär ju se det positiva i allt. Det är jag bra på!

Me right now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]