Feb. 04, 2013


Date: 2013-02-04 / Time: 08:33:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Igår fyllde min bästa och finaste mamma år. Det firade vi med en riktigt god middag. Så idag har jag en lyxmatlåda med kött, rotfrukter och getostcreme ;) På lördag ska jag, mamma och Matte (som fyller år om 2 veckor) ha födelsedagskalas för släkten tillsammans. Det är perfekt att slå ihop när vi ändå fyller så tätt. Det ska bli jätte kul :)

Nu sitter jag som varenda morgon, framför nyhetmorgon med min frukost och bara njuter. Bästa stunden på dagen helt klart! Ha en fin dag alla!


Min vackra underbara mamma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]