Morning


Date: 2013-04-05 / Time: 09:30:00
Kategori: / 2 Kommentarer

Morning sweeties!
 
Igår blev jag hembjuden till Lovisa och Lukes nya lägenhet. (Sandra och Tunnans gamla) Och gud va mysigt dom fått de! Allting är ommålat och det var sån skillnad. Så kul att ni fått egen lägenhet, och nära oss ;)
 
 
Jag tänkte be er om en tjänst. Snälla, hjälp oss och rösta på vårat lag. Så har vi chansen att vinna en resa till Ibiza :)
 
Allt du behöver göra är att klicka HÄR och gilla de "tre" markerade fälten på bilden nedan. Du kan rösta 1 gång varje dag på den gröna röst-knappen! TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ERAN HJÄLP!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha grymt! 😂😘

2013-04-05 @ 13:59:26
Postat av: Lovan

Jaa vet :) kommer bli super nice i sommar ju!

2013-04-05 @ 14:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]