Min helg


Date: 2013-04-15 / Time: 10:49:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Jag har haft en jätte rolig helg. I fredags var vi och stylade hår på Heartbreaks tjejkväll. Vi fick mat och dryck innan insläpp och sen var det full rulle. Hur kul som helst och varenda tjej hade typ Hollywood lockar när vi var klara, haha.

I lördags blev vi bjudna på mat hemma hos Danne och Jennie. Vi lekte massor med barnen innan det blev tacopaj. Jätte mysigt! Sen avslutade jag kvällen med natasha och lite häng hos Katja :)

Igår blev det premiärlunch ute på altanen i solen. Så jävla underbart skönt var det! Bästa stunden på dagen! Sen åkte vi ut till Ikea och shoppade lite. Kollade på hockeyn och hade en skön kväll med film och glass.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]