Apr. 01, 2013


Date: 2013-04-01 / Time: 13:20:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Heej! Nu var det verkligen länge sen!

 

Jag har legat dödssjuk sen i fredagsmorse. Jag har varit helt förstörd! Jag har haft jätte ont i halsen och ner i bröstet, haft jätte svårt att andas och svårt att hosta upp slemmet för det har känts som knivar i bröstet :( Hela min påskhelg har varit åt helvette. Jag har inte kunnat gjort ett skit! Jag har bara legat i sängen och knappt orkat titta på tv :( Jag hade bjudit alla tjejerna på påskfest här på lördagen, som jag såklart var tvungen att ställa in. Jag har inte kunnat gått på påskmiddag med Mattes familj heller :( Jag har varit så deprimerad och ledsen hela helgen, i min ensamhet.

 

Men nu är jag på bättringsvägen iallafall. Jag har ätit allt i medicinväg och snart så är jag på topp igen. Det var ju egentligen tur att det kom nu under ledigheten så att jag slipper vara hemma från jobbet iallafall.

 

Idag skottar vi fram våren på baksidan och ska premiärgrilla med Sandra och Tunnan! Äntligen!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]