Korpen


Date: 2012-09-03 / Time: 23:03:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Premiären på Korpen gick bra. Tränade med Matte och Niklas idag. Det blev rygg och 30 minuter kondition. Känns riktigt skönt att komma igång med gym äntligen. Jag måste ju bli stark i ryggen så att jag orkar jobba som frisör i framtiden. Efter dusch och middag blev det födelsedagsfirande för Rickard. Han hade bakat egen tårta också. Blev väldigt impad :)
 
 PS! Köpte mig en komatta idag :D Jag är så glad för jag hittade precis en som jag ville ha. Visar er imorgon. Då ska även älghornet upp.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]