Two for one


Date: 2012-10-01 / Time: 12:14:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Ni kommer väl ihåg att jag erbjöd mina läsare och vänner "Två betala för en" på salongen i ca 2 veckors tid (och det gick ut i fredags). Men det blev sån otrolig succé och jag fick inte plats med alla under dessa 2 veckor. Så nu tänkte jag förlänga erbjudandet i två veckor till så att inte någon blir utan tid. Det är redan massor med bokningar den här veckan men det finns fortfarande tider kvar. Och även nästa vecka. Erbjudandet gäller till 12/10.
 
Jag erbjuder alltså "Två betala för en". Vilken behandling som helst. Ta med dig mamma, en kompis eller varför inte någon på jobbet. Jag vill göra någonting för er och tyckte detta var en otroligt bra grej att göra :D Och det har ju väldigt många av er också tyckt. HIMLA ROLIGT!
 
Numret till salongen är 026-124721 och kom ihåg att när du ringer och bokar måste du uppge att det är en "Dubbelbokning" som ni vill göra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]