Surprise proposal ^ ^ ^ ^ ^


Date: 2012-10-08 / Time: 09:58:00
Kategori: / 2 Kommentarer

Det så kallade Cocktailpartyt visade sig vara en FÖRLOVNINGSFEST! Det var det finaste frieriet jag någonsin har sett. Vi blev så rörda och tårarna bara rann. Helt fantastiskt ögonblick och så himla roligt att vi fick vara med.
 
Vi trodde alltså såklart att vi hade kommit till ett grymt bra styrt cocktailparty. Drinkarna flödade, vi dansade, åt snittar och skulle spela ett musikquiz (trodde vi). Andra frågan vi får är att vi ska titta på en musikvideo och fokusera på vilken som sjunger, i vilken stad, och till vem. Det är då allt börjar.
 
Videon som ligger här är alltså ihopklippt från den videon vi såg, och sen hur allt blev. Grabbarna stormade in i lägenheten efter videon slutade för oss. HELT SJUKT VA ÖVERASKADE VI BLEV! Så otroligt lyckat! ♥
 
Linus har skrivit låten själv och den är sååå fin!
Jag vill önska Sanna och Linus all lycka i framtiden! Ni är perfekta för varandra!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

wooooooaaawwww

2012-10-08 @ 20:06:15
Postat av: [Sarah]

jisses jag dör va fint!

2012-10-09 @ 00:40:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]