L^ve my life right now


Date: 2012-10-08 / Time: 20:20:00
Kategori: / 1 Kommentarer

Måndag sätter rutin på min vecka. Och jag älskar mina rutiner! Idag har jag såklart jobbat, sen tränat och lagat mat. Pad Thai stog på menyn idag. Det är såååå gott! Jag har beställt min efterlängtade klänning från Nelly idag också. Blev den blåa. H o p p a s  bara att den sitter bra på mig! Det återstår att se.
 
Jag har så otroligt mycket att se framemot nu. Vilken fantastisk höst det blev! Annars tycker man ju alltid att den blir så mörk och kallt. Man blir väldigt trött och seg. Men jag känner precis tvärt om. Komsi komsi hösten och allt jag längtar till.
 
Joicoweekend i Göteborg nästa helg, Halloween (Blir födelsedagsfest istället), Miami, Karibien, shoppingen där, Hockeyfest med frisörföretagarna, fira 8 år med älsklingen, boka flyg till spanien (tre veckor i sommar, gaah) och sen kommer december och all förberedelse inför jul. Loooooooooooove it ♥
 
Jag är mer än nöjd! Snart ska jag få gå runt i bara en strandklänning.


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är jag tillbaka :)

Vilken härlig höst! Nästa gång jag kommer till Gävle måste vi köra en höstfest :)

2012-10-09 @ 09:02:57
URL: http://annawess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]