Deep Waver vs5


Date: 2012-10-23 / Time: 16:19:00
Kategori: / 2 Kommentarer

Nytt hårtips!
Jag brukar få lite mejl då och då av tjejer som vill ha lite knep om att få snygga lockar. Det här är en STOOR favorit bland mina kunder. Det ger ett naturligt livligt resultat. Och så otroligt lätt att få till det med den här vågtången istället för att hålla på att vrida och vända med ett stylingjärn, då det kan bli väck och raka partier.
 
Såå, här är alltså tången för dig som är trött på prinsesslockar!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar tången Denice?! Ca pris?! Finns den att köpa där du jobbar?!

Svar: Den kostar 690:-. Väldigt prisvärd! Vi säljer den och massa andra tänger på salongen :) Kom och prova!
Dempa

2012-10-24 @ 10:06:52
Postat av: Jenny

Hej!

Verkar ju suuuper!!!! *vill ha

Vet du någon annanstans som den säljs då jag inte bor på din ort?

Mvh
Jenny

Svar: Jag vet faktiskt inte. Men jag antar att alla salonger som har HH Simonsen har tagit in den ;) Googla kanske :D
Dempa

2012-11-13 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]