Adios Amigos!


Date: 2012-10-30 / Time: 23:02:00
Kategori: / 2 Kommentarer

Hej mina favoriter!
Nu ligger jag i sängen. Jag är helt slut. Kroppen har redan tagit semester känns det som.
Men nu har jag äääntligen packat klart och bestämt vilka kläder jag ska resa i. Man vill ju ha riktigt sköna kläder utan några hårda sömmar, så att man kan sitta skönt. Det är viktigt tycker jag. Därför är man aldrig riktigt snygg när man reser tyvärr. Men man ska ju bara sitta på ett trångt plan ändå. Vi åker till Arlanda 04.50 inatt. Vilket känns väldigt normalt att vara uppe så tidigt, NOT!
 
Jag har nog rekordpackat! Och med det menar jag att jag nog aldrig har packat en resväska med så lite kläder någon gång. Jag är så laddad. Jag ska shoppa som faaasiken i Miami har jag tänkt. Jag vill inte ha några trötta plagg med mig hemifrån som ska ta massa plats när jag vill fylla väskan med nya härligheter. Låter inte det rimligt? Sen kan man ju oroa sig över att inte hitta någon shopping. Men då köper jag bara på mig något. Så löser det sig ändå! :D
 
Jag kommer sakna er! Men jag ska försöka uppdatera så mycket jag bara kan. Och samtidigt ska jag njuta av ledigheten, värmen, Miami, havet, shoppingen, stranden, människorna, båten, Karibien, öarna och dess stränder, maten och den kalla ölen. Den här resan har så mycket att erbjuda. Jag är så jääädras taggaaadd!!!!
 
Love yoooouuu!


Kommentarer
Postat av: Moa

Ha en fantastisk resa, njut av varandra och värmen, semesterhångla extra mycket... Love

2012-10-30 @ 23:19:40
Postat av: SaraL

Hej Denice, minns jag rätt att du äger denna klänning från STB (http://www.stylebytyra.se/sv/artiklar/klader-style-by-tyra-klader/klanningar-style-by-tyra-klanning/feather-dream-maxi-dress-.html)?? Du är inte intresserad av att sölja den eller hyra ut den en kväll för kanske 500kr?

Svar: Det är en kompis klänning. Men jag kan höra med henne om hon har lust att hyra ut den? :D
Dempa

2012-11-10 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]