Jumbo jet


Date: 2012-11-14 / Time: 22:44:00
Kategori: / 0 Kommentarer

Planet som var liiiiite större än alla andra.
 
Jag vill bara tillägga att jag nästan blev totalt döv när jag stod under de stora planet för att jag skulle ta en klunk öl för att få en snygg bild, istället för att hålla för öronen och tänka på min stackars hörsel! Hahahaha!
 
Men vi fattade liksom inte att planet var så stort som det var, så jag syns ju knappt på bilden ändå! Haha!
 
Ser ni mig? Haha (Planet är så sjukt stort)
 
Här är jag :'D
 
 
Och här kommer filmen från Mattes kamera som han håller i på kortet ovan. (Själv sprang jag för livet efter den här bilden, och jaa, ni kommer förstå varför!)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]