My first year


Date: 2012-11-27 / Time: 13:53:00
Kategori: / 0 Kommentarer

För exakt ett år sedan var jag just i detta ögonblick på Polhemskolan och väntade på resultatet av ett godkänd gesällprov eller inte. Jag var så jävla nervös men visste samtidigt att jag hade gjort mitt absolut bästa. Och när jag sedan fick det fantastiska beskedet att jag hade klarat det, kom glädjetårarna. Jag var behörig frisör, ÄNTLIGEN! No more traniee. Som jag hade längtat till den dagen! Det var sådan lycka.
 
Så, idag har jag alltså varit behörig frisör i ett helt jävla år. Underbart! Och det blir bara roligare och roligare ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]