I'm home!


Date: 2012-11-11 / Time: 13:02:54
Kategori: / 0 Kommentarer

Har ni saknat mig? Nu har vi precis landat på Arlanda. Jag har varken haft täckning eller wi-fi på båten så jag har inte kunnat uppdatera något. På ett ställe på vardera ö som vi har stannat på har vi surfat en super snabbis innan vi gått vidare och shoppat. Där av dålig uppdatering här. Men nu är jag hemma igen. Och då ska det bli massa nya inlägg här :)

Det känns såklart både tungt och roligt att komma hem. Vi blev inte precis mottagna av solsken så bara de är ju piss. Men skit samma! Nu ska jag hem, packa upp, börja tvätta, fira pappa på farsdagen, träffa mamma en sväng och sen träffa vänner <3 mina älsklingar som jag saknat så mycket.

Tänk att det här var "imorse" för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]