I´m in Miami Bitch!


Date: 2012-11-12 / Time: 12:25:00
Kategori: / 1 Kommentarer

Godmorgoooon!
Nu är ni sugna på lite bilder här va?! :D
 
Jag tänkte berätta lite om resan.
Vi landade i Miami på onsdagkväll. Då åkte vi direkt till vårat hotell som vi hade bokat på Miami Beach. Där vi tillbringade tre hela dagar med massor av shopping, beach-häng och goda middagar. Vi åkte även in till Miami och gick på ett shoppingcenter en hel dag. Det var inte lika billigt som i NYC så jag blev liite besviken. Men det fanns ändå mycket shopping. På kvällarna gick vi och strosade på gatorna i Miami Beach där vi också åt. Alla butiker har  öppet till 23 så vi shoppade även efter middagarna.
 


Kommentarer
Postat av: [Sarah]

Men huuur härligt :D

Svar: Jaa det var ju helt jävla underbart ;)
Dempa

2012-11-12 @ 19:03:34
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]