Zzzzzzz ...


Date: 2012-05-14 / Time: 12:23:27
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Sömnlös natt.

Rasmus har jamat heeeeeeeela natten. Vet inte om det är för att han är orolig nu när mamma och Per är i spanien eller om han är allmänt dryg. Jag har iaf inte sovit ett endaste dugg. Han skulle ut på balkongen fem tusen gånger, han ville ha mat, bli kliad, härjade i sängen och jamade konstant. Jag ville strypa honom!

Nu är jag fullproppad av koffein för att bli pigg och har tagit alvedon för huvudvärken. SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]