Helgens sammanfattning


Date: 2012-05-27 / Time: 22:51:43
Kategori: Radhuset / 0 Kommentarer

Nu sitter jag äntligen i soffan efter denna fullspäckade dag. Vi har shoppat inredning, hälsat på Malin och Thomas i fina huset, solat lite på altanen och sen har vi firat morsdag här. Jätte mysigt!

Grillfesten igår var riktigt lyckad. Vi bjöd över några av vänner som slitit i vårat radhus under rusten. Och pricken över i:et var ju såklart att Loreen vann Eurovision! Vilket slutade med fyllemusikvideos i källaren med alla festdeltagare :'D Haha. Kan inte beskriva med ord hur roligt det var!

Här kommer lite bilder från gårkvällen innan det spårade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]