The Vow


Date: 2012-06-24 / Time: 20:06:29
Kategori: / 0 Kommentarer

Idag har det varit en riktig fixar-dag för mig och Matte. Vi började med att åka ut till Köpis och Ikea och shoppa massvis med grejer till hemmet. Behövligt!
 
Sen åkte vi till Fullriggaren för att hälsa på Jenny och åt en sen lunch. Vi tog både förrätt och varmrätt. Riktigt lyxigt! Sen har vi bara donat, donat och donat här hemma. Jag är helt slut nu och ska lägga mig i sängen och kolla på en film tror jag.
 
Föresten så såg vi "The Vow" igår med Sandra och Rickard. Fyfasen vilken bra film det var och jag hade så ont i hjärtat att tårarna inte gjorde något annat än att falla ner för mina kinder under hela filmen. Usch! Och det är en sann historia också :'( Ännu värre, men den måste ni se! Det är med två av mina favorit-skådisar Channing Tatum och Rachel McAdams.
 
Nu blir det nog "Extremely Loud and Incredibly Close".
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]