Saturday


Date: 2012-07-07 / Time: 10:22:43
Kategori: / 0 Kommentarer

Fan. Jag har precis vaknat upp med en förkylning. Det här är inte direkt vad jag vill ha just nu. Huvudet är tungt och ögonen är lite svulla. Kanske det blir bättre bara jag kliver upp, äter frulle och börjar aktivera mig.
 
Ikväll är planen att ha en riktigt trevlig kväll ute hos Malin och Thomas i Hille. Men lilla Love har 40 graders feber och ögoninflammation. Så blir han inte bättre under dagen så får vi ta det någon annan helg. Stackars liten!
 
Idag ska jag umgås med mamma och min tremänning Dolly som är här och hälsar på från USA. Hon ska vara här i 2 månader så det gäller för alla släktingar att umgås och hitta på lite grejer med henne hela tiden. Vi ska shoppa, göra massa ärenden och åka till plantagen och eventuellt köpte lite växter och grejer till min rabatt bredvid altanen. Det är fullt med ogräs nu och jag vill verkligen få det fint!
 
Drömmer mig bort till Thailand en sväng när vädret ser ut som det gör. Jämt när man är ledig blir det regn! Tack Sverige!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]