Vilken surprice!


Date: 2012-01-22 / Time: 01:15:05
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Medans jag ligger i min sköna soffa och ser på tv, gör om bloggen och dricker té kommer Matte innan för dörren. Blev visst inte all in, hehe. När han berättar hur kul dom har haft det ikväll så blir jag bara ännu mer taggad till min födelsedagsfest nästa helg. Nästa lördag smäller det alltså! Nästan alla tjejer har tagit en vit månad hela Januari och det har faktiskt varit väldigt välbehövligt för min del känner jag. Min kropp behövde det här. Annars är jag en riktig partypingla och är gärna ute och ränner. Men nu har jag faktiskt trivts otroligt bra med min vita livsstil.

Nu ska jag lägga mig med ett leende på läpparna med tanken att jag kommer må så otroligt mycket bättre än Matte imorgon när vi vaknar ;)

Godnatt bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]