GLITTER & SILVER


Date: 2012-01-23 / Time: 22:36:35
Kategori: Anything/Everything / 4 Kommentarer




Titta vad jag kan! Denna klänning har jag precis sytt. Jag har varit så förbannad över att det inte finns ett skit på stan. Det finns inget på hemsidorna heller. Så jag och Sara gick till Olssons tyger när vi slutade  idag och spanade på tyger. Jag hittade ett billigt silvertyg. Så det slog jag till på.

Blev inte så tokigt va? Ni får se en närmare bild efter lördagens partaj. Jag ska nämligen ha den på min födelsedagsfest har jag tänkt. Och väskan som hänger på galgen såklart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va duktig du är! sydde du efter mönster eller bara så där själv? jätte fin !

2012-01-24 @ 09:00:35
Postat av: Denice

Taack! Näe jag sydde den bara sådär. Mönster är de svåraste jag vet att följa! Jag syr, och sen får det bli hur det blir. Men jag hade en klänning hemma som guide. Så jag kollade lite på den som tips :)

2012-01-24 @ 11:47:46
Postat av: Ida

Kan du inte visa i ett inlägg hur du sydde klänningen?:)

2012-01-24 @ 23:05:40
Postat av: Denice

Jaa, det skulle jag kunna göra! Så fort jag får tid!

2012-01-25 @ 11:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]