Bästa kudden


Date: 2012-01-11 / Time: 21:59:19
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Det här är min absolut mysigaste kudde. Det känns som att krama en nalle PLUS att dom matchar mina mystofflor med snöbollar på snörena. Har fått den av mamma för några år sedan. Kommer inte att överge den i första taget.




Ikväll blir det en mycket lugnare kväll än igår. Då åt jag, Nina, Sandra, Lovisa, Jonas och Diana middag på Texas, där Malin jobbade. Så hon också kunde få vara med litegrann. Lovisa är hemma i en vecka, innan hon åker tillbaka till England igen. Så vi passade på att träffas.

Nu blir det några avsnitt av Erik och Mackan med Matte. Sen sovdags. Godnaaaaatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]