PINK is party


Date: 2012-02-26 / Time: 19:04:56
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer

Nu är vi hemma efter en oförglömligt rolig kväll igår. Jag ligger på soffan och kollar på nån skitfilm och Matte ligger i sängen och sover. Vi gick typ och la oss halv 5 imorse och vaknade vid 10. Så det har inte blivit så mycket sömn.

Nu börjar huvudvärken att släppa lite och man börjar känna sig som människa igen.

Det har knäppts ca 400 bilder med min kamera igår. Helt galet! Hälften av bilderna skulle jag inte ens våga visa här på bloggen. HAHA

Några bilder tänkte jag dela med mig av nu, innan jag ska krypa ner bredvid Matte och sätta på nån bättre film.

Judit och Judit blev vi kallade under kvällen.



Tack så jätte mycket Amanda för en superbra födelsedagsfest! ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

OMG vilken snygg klänning hon på bilden längst ner hade, vet du vart hon köpt den ?? :)

2012-02-27 @ 09:55:18
Postat av: Denice

Ska kolla upp de ;) Annars kan du gå in på hennes blogg, annaamanda.blogg.se och fråga ;)

2012-02-27 @ 11:44:59
Postat av: ida

De ska jag göra =) tack så mycket =)

2012-02-27 @ 12:55:59
Postat av: Lovan

SNYGGA NI ÄR MINA PUDDINGAR! 2 dagar nu tills vi ses!

2012-02-27 @ 17:49:55
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Denice

Ida: Den är köpt på topshop om du inte fått svar på din fråga än ;)

2012-02-28 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]