One week from now


Date: 2012-02-23 / Time: 20:09:18
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Om exakt en vecka, på den här tidpunkten, sitter jag, Matte och våra medresenärer (haha) Sandra och Rickard på Arlanda och dricker bira innan planet, som ska gå om sisådär 2 timmar. Förstår ni lyckan?

Och på tisdag får vi nycklarna till nya boendet. Jag är en väldigt glad tjej just nu som ni kanske fattar. Mitt liv går typ i 90 graders vinkel rakt uppåt. När ska jag nå toppen känner jag? Jag måste vara på toppen just nu! Haha Känns overkligt att det kan gå så här rätt just förtillfället. I LOVE MY LIFE RIGHT NOW!

Har ju haft mina ups and downs, men nu jävlar har vinden vänt! (vänden vint som Sandra skulle sagt) Haha

Men om jag skulle vara på toppen nu? Betyder det då att det dalar neråt snart? :S Nooooooooooooooo!!!!


Kommentarer
Postat av: Lovan

Guuud va kul gumman!! asbra med radhuset så vi kan komma på en massa grill i sommar :) hoppas vi ses på onsdag när jag kommer hem! PUSS <3

2012-02-23 @ 21:10:41
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Denice

Jag veeet! Så himla kuul! Jaa, vi måste ses då! Sen åker ju jag på torsdag eftermiddag. MISS YOU BABE!

2012-02-23 @ 21:22:19
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]