Härlig fredagkväll.


Date: 2012-02-03 / Time: 23:57:23
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Nu har jag och Matte precis kommit hem, sagt oss i sängen och ska kika på lite inspiration till vårat nya hem.

Maten var grym på Meat. Vi tog grillbuffén som alla pratat om. Den var verkligen helt fantastisk och köttet går ju inte att beskriva. Det fanns så mycket gott! Dit blir det fler gånger. Ska ta med mina köttälskar-vänner dit :D

Och till filmen, som var svin rolig. Den är verkligen värd att se! Vi skrattade hela tiden!

Godnatt till er alla och sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: Jennyh

där var vi också nyligen, grym mat :)

2012-02-13 @ 02:18:25
URL: http://www.jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]