5 Februari 2012


Date: 2012-02-05 / Time: 21:15:55
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej bloggen!

Idag har vi haft en sån där skön dag utan stress och tråkiga måsten. Vi tog den längsta sovmorgonen på länge. Vi har ritat upp vårat framtida kök på Ikeas hemsida, tränat och haft kalas för både mig och mamma, ätit god mat och mumsat lite efterätt. Nu är sockerintaget för den kommande veckan överskridet iallafall.

Vi ska precis mysa ner och i soffan nu och se på "Horrible Bosses" som jag hört ska vara rolig.

Grattis igen finaste mami! ♥



PS! Nu är det bara 24 dagar kvar till Thailand!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]