PEPTALK: I can do this!


Date: 2012-08-07 / Time: 19:48:57
Kategori: / 0 Kommentarer

Nu ligger jag helt utslagen i soffan. Har varit ute och sprungit (och gått emellan varven). Så sjuuukt jobbigt! Men fan va bra det känns efteråt. Mitt sundare liv börjar idag och det är så efterlängtat efter den här alko-semestern. Det har varit sjukt mycket fest och jag känner mig bara pluffsig och trött. Nu får det vara nog. Nu lär jag hålla i det här. Därför går jag hårt in för det här och kör på en vit månad också. Träning, bra mat och no alcohol. I can do that.
 
Har så många filmer på kö nu som jag måste se iallafall. Så det får väl fördriva mina kvällar när jag inte är med min kärlek eller mina uuunderbara vänner.
 
Jag kan inte bestämma mig vilken jag ska se ikväll bara. Väljer mellan "John Carter", "Hunger Games" eller "What to expect when you´re expecting". Alla verkar svin bra!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]