Great weekend


Date: 2012-08-18 / Time: 14:59:06
Kategori: / 0 Kommentarer

Igår blev det bio med Nina och Sanna. Magic Mike. Så jävla härlig film (för oss tjejer). Haha! Efter det åkte jag och Sanna hem till mig och bytte om. Sen tog vi cyklarna till Söderhielmska där vi mötte upp lite vänner. Sjukt roligt kväll! Blev en riktig krogrunda.
 
Idag har vi ätit mysfrulle tillsammans ute på baksidan. Synd att solen inte skiner bara :( Snart kommer det lite vänner hit och ska mysa på lite, dricka och grilla lite. Kommer bli en rolig kväll det här också!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]