You turn 25.


Date: 2012-04-21 / Time: 15:49:19
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Idag har vi rustat hela dagen. Grabbarna är fortfarande kvar. Jag tog på mig rollen att plocka i ordning allt här hemma istället. Ser ut som ett bombnedslag.

Nåväl, snart ska jag iallafall börja fixa mig inför kvällens festligheter som börjar ovanligt tidigt. En vän fyller 25 år och ska få en överaskningsfest med middag och hela packet. Trevligt värre!

Nu kommer den eviga frågan som måste besvaras. Vad ska man ha på sig?


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha ja men eller huur.. de är ju de folk gör på facebook tycker jag. de och så gnälls de.



Du ska nog på samma galey som Per.

jorå. Ha så skoooj!

2012-04-21 @ 17:26:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]