^ Non-slip galgar


Date: 2012-04-26 / Time: 08:59:44
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Jag har äntligen hittat dom perfekta galgarna till min walk-in closet som jag håller på och bygger i radhuset. Jag vill helst ha "huggable hangers" som är tunna stålgalgar med sammetsyta. Jag har 16 st sånna som jag köpte när jag var i New York förra året. Det är dom bästa galgarna man kan tänka sig. INGET glider av. Jag kan hänga en tunn sidenklänning med trådar till armar och den hänger ändå kvar fast man härjar runt i garderoben och letar efter plagg. Men tyvärr säljs dom inte i Sverige och på Ebay finns ingen leverans till Sverige. Möjligtvis att du kan få tag på några st "Sammets galgar" från bauhaus, men då är det med nån rosett på och det vill jag inte ha. Dom kostade ca 49 kr/st där.

Men nu har jag hittat "Non-slip" galgar som är av samma tunna stål med gummerad yta på galgen istället. Det är alltså exakt samma funktion. Du kan verkligen hänga allt utan att det glider av. Så nu har jag lagt en order på 200 galgar. Dom kostade bara 8,50 kr/st! Helt sjukt bra pris! Har tyvärr inte fått någon leveranstid än, men dom är värda att vänta på :D Så nu är jag typ världens gladaste igen! HATAR stora feta plastgalgar om allt bara glider av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]