I ^ Feathers


Date: 2012-04-24 / Time: 21:02:45
Kategori: Hair / 0 Kommentarer


Idag har jag beställt lite fjädrar med clips (för att ta i och ur när man vill) som man kan ha som en liten detalj i håret nu när våren äntligen kommer. Har inte känts så lockande att ha fjädrar under en stor jacka och halsduk under vintern. Har ju fjädersmycken men dom är ju inte lika långa. Har haft ett fjädersmycke till håret som har lånat av Jenny i höstas och jag tycker att det är en jätte snygg detalj. Men nu vill jag ha egna. Ni får se sen vilka jag beställde. 69 kr/st btw. Sjukt billigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]