2 April


Date: 2012-04-02 / Time: 14:05:26
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej på er.

Idag har jag äntligen fått träffa mamma som har varit i Norge och jobbat allt för många veckor nu. Hon är hemma hela veckan, så himla skönt! Så nu har hon precis varit här på jobbet med ett litet apotek-kitt åt mig eftersom jag är så himla förkyld. Sen hämtar hon mig när jag har slutat också så ska vi åka till radhuset och kika lite. Mamma har inte varit där än. Matte ska såklart också vara där och dona :D

Igårkväll var vi hemma hos Sandra och Tunnan och åt tacos och såg en film efter en jävligt effektiv dag i radhuset. Somnade gott sen kan jag säga. Nu börjar det äntligen att hända saker där.

Från det ena till det andra.
Igår lurade jag pappa att han skulle bli morfar. Då han sa
"Men allvarligt, vill du att jag ska hamna på sjukhus eller?" HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]