Måndag 12/8


Date: 2011-09-12 / Time: 08:47:47
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Har gått med pappa nu på morgonen. Ätit frulle, duschat och nu sitter jag i soffan med en kopp té och kollar på nyhetsmorgon som vanligt :) 

Dagens outfit består av en knut i håret och en stor mysig tröja från H&Ms herravdelning. Orkar inte idag! För idag är det ändå egen hårvård på salongen. Jag och Malin är ensamma så vi tänkte passa på att fixa våra huvuden lite. Vi ska ju på frisörfest i Stockholm ihelgen så då vill man ju inte direkt komma med utväxt och urtvättad färg ;) Vi får se vad jag ska hitta på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]